Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Mod od zera.  (Przeczytany 14202 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Iluminati

• Użytkownik
    • Piwa: 0
    Mod od zera.
    « dnia: Stycznia 07, 2010, 13:47:16 »
    Witam, sprawa wygląda tak > do końca marca MUSZĘ zrobić moda. Jeżeli chodzi o modowanie to jestem laik, znam tylko podstawy, jednak programy graficzne nie stanowią dla mnie problemu. Czemu musze? Ponieważ jest to temat mojej pracy przejściowej i jak sie nie wyrobie to koniec studiów :/ Wiem trochę zaspałem.
    Podkreślam na wstępie, że nie szukam żadnego "jelenia" który zrobi to za mnie, bo chce sam wszystko zrobić (taka praca jest dla mnie przyjemnościa no i w końcu będe sie z tego bronił). Potrzebuje jedynie pomocy w odpowiednim pokierowaniu mnie od czego zacząć, jak sie za to najlepiej zabrać, tutoriale itp. Ewentualnie jak ktoś posiada i chętnie by sie podzielił ze mną jakieś gotowe tekstury, modele, skrypty itp to chętnie przyjmę (Oczywiście autorów umieszczę za pozwoleniem w creditsach).

Mój pomysł to "Holly War", tzn pięć nacji (tu jeszcze sie zastanawiam jakie, narazie staneło na - ludzie, upadłe anioły i trzy nacje z siedmiu chórów anielskich tzn.  np Serafini, Cherubini, Trony).
    Plan wygląda następująco - mapa z Native zostaje tylko przy odpowiednich nacjach tekstury mapy chce zmienić (np. przy upadłych jakieś ciemne, mroczne tereny itp),
    Oczywiście pozamieniam uzbrojenie. Także odpowiednio do przynależności nacji wygląd wojsk, zmienić tekstury niektórych miast i zamków.