Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Edycja wyposażenia jednostek w OiM  (Przeczytany 3750 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Babinicz

• Użytkownik
    • Piwa: 0
    Edycja wyposażenia jednostek w OiM
    « dnia: Marca 25, 2012, 16:05:28 »
    Witam

Z góry przepraszam, jeżeli pytanie które zadaję jest oczywiste, albo łatwo na nie znaleźć na forum odpowiedź. Po prostu w temacie moddingu jestem stuprocentowo zielony i nie bardzo wiem czego właściwie powinienem szukać.

Pytanie moje jest takie: czy można jakoś, i jeżeli tak to czym, i co, i jak, edytować ekwipunek jednostek w Ogniem i Mieczem? Mam na myśli bronie, zbroje, itp. sprawy, które ma każda jednostka danego typu. A tak konkretnie, to chodzi mi o to, to chciałbym zrobić tak żeby jedyną bronią husarzy były kopie (tak jak we Wieku Smuty). To trochę irytujące kiedy podczas szarży połowa husarzy ma wyjęte szable zamiast kopii, a przecież do tego właśnie te jednostki powinny służyć, żeby robić szarżę z kopiami...

Offline Ryuu

• Użytkownik
    Odp: Edycja wyposażenia jednostek w OiM
    « Odpowiedź #1 dnia: Marca 27, 2012, 17:18:17 »
    Wszystko to możesz zrobić za pomocą prostego narzędzia TroopEditor wybierasz opcjie troops.txt następnie szukasz jednostki danej i zmieniasz wyposażenie potem Update i Save

Offline Sefirot

• Użytkownik
    • Piwa: 46
    « Odpowiedź #2 dnia: Marca 30, 2012, 16:03:24 »
    .
    Zamiast klikać ,,f coś tam,kawaleria, atak'' każ im by za tobą podążali, i taranuj przeciwnika.
    Obiecuję, nie upuszczą kopi. ;)