Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Witajcie  (Przeczytany 1023 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Niv

• Użytkownik
    • Piwa: 0
    Witajcie
    « dnia: Sierpnia 04, 2010, 18:49:34 »
    Witam wszystkich forumowiczów. Na imię mi Mateusz, rocznik '94. W M&B gram od około pół roku, ciągle jedną postacią. Byłem świeżo po przeczytaniu sagi Wiedźmin, więc swojego wojaka nazwałem Regis ;) Przyłączyłem się do Khergitów, prowadzę 70 osobowy oddział i jak narazie nie ma na mnie mocnego, ale na zamki się jeszcze nie porywam :) Gra jest trochę nudnawa, i zastanawiam się czy nie zwolnić się z przysięgi złożonej Sanjar Chanowi i nie wspomóc jakiegoś pretendenta ;) No to tyle tytułem przywitania, jeszcze raz: Witajcie ;)

Offline MikiBar

• Użytkownik
    • Piwa: 1
    Odp: Witajcie
    « Odpowiedź #1 dnia: Sierpnia 04, 2010, 19:10:27 »
    Witam! Bardzo fajnie, że grasz Khergitami. Też ich lubię, ale jestem nubkiem, i gram Khergitem prowadzącym Nordów. :D

Offline Gacek3000

• Użytkownik
    • NIE dla ACTA!
    « Odpowiedź #2 dnia: Sierpnia 04, 2010, 19:49:45 »
    Witaj,

W jakie gry grasz oprócz M&B? Jak Ci się znudzi native to proponuję ściągnąć jakiś mod. Polecam szczególnie Sword of Damocles i Propehcy of Pendor.  

Offline mocher

• Użytkownik
    « Odpowiedź #3 dnia: Sierpnia 05, 2010, 11:18:10 »
    Witaj (ty chyba jesteś Obcy... :D).
    Lubisz sport? Książki czytujesz? Jakiej muzy słuchasz? Masz zamiar zacząć modować?

Offline Niv

• Użytkownik
    « Odpowiedź #4 dnia: Sierpnia 05, 2010, 11:37:28 »