Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Onin no Ran  (Przeczytany 7599 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kolba

• Użytkownik
    • Piwa: 2
    • Ten który opowiada kretowi bajki do snu
    Onin no Ran
    « dnia: Czerwca 28, 2007, 09:18:58 »
    Co sądzicie o tym modzie? Graliście w niego czy może nawet nie słyszeliście o nim?

Mod dzieje się w Japoni w XV wieku podczas wojny klanów (czy coś w tym stylu, nie znam się za bardzo na historii tego kraju). Mamy do wyboru następujące państwa czy raczej frakcje : Hosokawa, Yamana i "wędrowcy". Są też nowe klasy : Bushi (wojownik), Kuge (wojownik - arystokrata czyli taki Nativowy podrasowany w sile kapłan), Merchant (myślę ,że każdy wie o co chodzi), Ronin (samuraj ,który utracił pana). Można oblegać miasta, budować własne forty (rozmawiamy z panem danego miasta,on nam daje robotników,po wyjściu z miasta idą za nami i rozkazujemy im gdzie budować fort), wysyłać patrole (jeszcze nie próbowałem) i kilka innych rzeczy. Osobiście polecam ten modzik każdemu.

http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=7&lid=385

Offline Pablo77

• Użytkownik
    • Piwa: 0
    • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
    Odp: Onin no Ran
    « Odpowiedź #1 dnia: Czerwca 28, 2007, 11:07:26 »
    Ja nie grałem ale słyszałem o nim. Dzięki za tą mini recenzję ściągnę pogram i stwierdz, że Last Days Rządzi:D:D:D:D:D:D:D
    Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline Zedpi

• Użytkownik
    « Odpowiedź #2 dnia: Czerwca 29, 2007, 13:30:01 »