Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Powitac  (Przeczytany 1602 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SIEG

• Użytkownik
    • Piwa: 0
    • RAHOWA
    Powitac
    « dnia: Lutego 02, 2010, 09:30:54 »
    Witam
     Gram w M&B od około roku, forum to zaś odwiedzam regularnie od około 2 miesięcy. Do tej pory bylem tu jako gość, ale dziś coś mnie tknęło i postanowiłem sie zarejestrować.
     Obawiam sie ze podniosę Wam średnia wieku, jako ze mam 33 lata, pochodzę ze Szczecina, tam tez mieszkam i pracuje. Intereuje mnie szeroko pojęte średniowiecze, sam nalezę do grupy rekonstrukcyjnej. W tej oto grupie staramy sie możliwie najwierniej odtwarzać dość ogólnie pojętych wikingów, z mniejszym lub większym powodzeniem, nie mnie to oceniać.
    Pozdrawiam i mam nadzieje na mila współprace!
    Ktokolwiek bierze miecz, ginie od miecza, a ktokolwiek nie bierze miecza, albo z rąk go wypuszcza... ginie na krzyżu!

Offline Tario

• Użytkownik
    • Piwa: 1
    • Rittes des panter
      • Gry RPG u Taria
    Odp: Powitac
    « Odpowiedź #1 dnia: Lutego 02, 2010, 09:32:09 »
    Witam, szanownego użytkownika. Mam nadzieję, że zagrzejesz tu miejsce na długo.

Offline Grievous

• Użytkownik
    • Piwa: 2
    • Chwała Konfederacji Niezależnych Systemów.
    « Odpowiedź #2 dnia: Lutego 02, 2010, 11:15:49 »
    Serdecznie witam w naszym wspaniałym gronie, a nie przejmuj się żadną średnią - nikt tu nie prowadzi takich statystyk.
    "I never risk my own skin if I don't have to."

Offline Redlucas

• Użytkownik
    « Odpowiedź #3 dnia: Lutego 02, 2010, 23:58:30 »