Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: hejka  (Przeczytany 718 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KrzysioO_192

• Gość
    hejka
    « dnia: Lipca 05, 2009, 16:24:53 »
    jestem krzysio interesuje sie konsolami i militariami jestem też amatorem modelarstwa moja postac w mount & blade to faramir mam 30lvl około 90 ludzi w zespole i kilka zamków i miast niestety nie grałem w żaden z modów ponieważ każdy który zainstaluje ma bład :( jednak dalej lubie grac w M&B pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Offline Michal

• BANITA
    • Użytkownik
    • Piwa: 0
    • Arrrr
    Odp: hejka
    « Odpowiedź #1 dnia: Lipca 05, 2009, 17:29:23 »
    Witam i życzę wielu zwycięstw, licznego oddziału i kupy denarów. Widzę że mamy podobne zainteresowania. Jaką masz konsolę i jaki rodzaj modelarstwa preferujesz?
    Co do tych modów to może źle je instalujesz, opisz problem dokładniej.
    Zapraszam do mojego tematu: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=1024.0
    Nie ma mnie
    Dezaktywowane konto. Nowe konto -> (klik!)

Offline ShadowBlade

• Użytkownik
    • Piwa: 1
    • -
    « Odpowiedź #2 dnia: Lipca 05, 2009, 22:11:06 »
    Witam, cię serdecznie. Też się interesuję konsolami, niestety mam tylko jedną, aczkolwiek uważam ją za wspaniałą konsolę XBOX 360 Arcade (niestety tylko arcade, przydało by się premium lub elite :) ).  No i oczywiście życzę ci samych sukcesów w M&B.

Offline Jeferiaz

• Użytkownik
    • Piwa: 0
    • Komisarz ds. Propagandy, Zbrojnego Ramienia Ludu
    « Odpowiedź #3 dnia: Lipca 06, 2009, 08:08:57 »