Ruszyła konwersja forum! Przez ten czas wyłączyliśmy możliwość pisania nowych postów, ale po zalogowaniu się można pisać na chacie. Poniżej znajdują się też linki do naszej grupy Steam i facebooka, gdzie również będą ogłoszenia. Modernizacja forum powinna zakończyć się najpóźniej do wtorku.

Najnowsze newsy z naszej strony:

Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Autostop  (Przeczytany 1754 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ^IvE

• Słońce Tawerny
    • Użytkownik
    • Piwa: 612
    • Steam ID: Mój status Steam
    Autostop
    « dnia: Stycznia 09, 2016, 22:57:08 »
    Jeździ ktoś?

Ja mam za sobą 2 tripy po polsce, jeden do Ostravy w Czechach + sporo regionalnych stopów. W majówkę planuję jechać na Litwę. Jestem początkującym w sumie stopowiczem bo trochę ponad rok jeźdze ;)

+Śpię w lesie w namiocie albo bez.

Na ostatnim tripie obudziłem się koło Cieszyna w wodzie z watahą ślimaków XD

Z chęcia pogadam z ludźmi, którzy mają obawy brać/jeździć lub wysłucham doświadczeń bardziej doświadczonych.

Offline Hubtus

• Użytkownik
    • Piwa: 174
    Odp: Autostop
    « Odpowiedź #1 dnia: Stycznia 10, 2016, 00:09:04 »
    Co prawda autostopem nie jeżdżę i nie zamierzam, gdyż lubię mieć pojęcie dokąd dojadę, kiedy dojadę i gdzie będę spać, jednakże może podzielę się kilkoma doświadczeniami kolegi. Słowem wstępu doświadczonym autostopowiczem to on nie jest, ale należy do ludzi, którzy lubią robić rzeczy z rozmachem, także wybrał się stopem z dziewczyną, aż do Hiszpanii. Z jego rozmowy wyciągnąłem kilka ciekawych porad:
    1)Jeśli jedziesz stopem ze znajomym po Hiszpanii to nie wymawiaj słowa "droga", ponieważ w języku hiszpańskim "drogas" oznacza narkotyki, więc nie każdy będzie chciał ciebie dalej wieść jak usłyszy te magiczne słowo :P.
    2)Najtańsze żarcie jest spoko o ile nie jesz go przez tydzień. XD
    3) Po Niemczech się szybko podróżuje.